czwartek, 30 stycznia 2014

zakładka

W końcu zmobilizowałam się i zrobiłam sobie zakładkę.
Chodziła za mną długo, ale jakoś nie było po drodze. Książek
trochę czytam więc zakładka jest mi potrzebna.

Postanowił am pobawić się tuszami i stemplami.
Nie mam ich wiele, więc jakoś musiałam się ograniczyć.
Jest to chyba pierwsza taka praca.
Jedna strona zakładki to wiosenna łąka, kwiatki, błękitne
niebo i motylki.
Tusze jakie tu użyłam to różne kolory latarni morskiej i
Glimmer Glaze kolor Waterfall. Niektóre różyczki są
 pokryte Glossy accents. Dodałam też dwa tekturowe
kwiatki z wycinanki.

Druga strona zakładki jest bardziej monochromatyczna, zielona z czarnymi elementami. Tu użyła Glimmer Mist kolor Shake Well i czarny tusz laternii morskiej


 Z efektu jestem zadowolona, bardzo fajna i szybka zabawa.


Zakładkę zgłaszam na:

Wyzwanie 24# zakładka do książki


Wyzwanie # "tusz, tusz, tusz"


Wyzwanie#1 "róże, róże, róże"





1 komentarz: