piątek, 7 grudnia 2012

Świąteczne

Na dworze biało i mroźno, więc najlepiej w domowym 
ciepełku. Dzisiaj z mamą zarobiłyśmy ciasto na 
pierniki. Teraz odpoczywa do jutra.

A ja najchętniej byłabym na festiwalu w Poznaniu ( mam przecież tylko 25km), 
niestety zdrowie mi na to nie pozwala, więc jest mi smutno.
Chciałabym tam być.

Dobra czas pokazać kolejne kartki. Tym razem2podobne
Z resztek papierów, obrazków i napisów GP
 i innych zielonych.

Choinki z filcu udekorowane cekinami i kropeczkami perlanu.

wycinanki, gałązki zieleni dostały koloru
 z glimmer mist " shake well", kwiatki na kosteczkach 3D
Zgłaszam na:

3 komentarze:

  1. śliczne kartki:)
    ja też nie byłam w Poznaniu...:0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kartki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawienie kolorystyczne!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń