sobota, 18 sierpnia 2012

ślubnie

Nigdy nie wiem jak zacząć post. W szkole na polskim zawsze
 miałam pod górkę, no ale trzeba coś napisać. 

Tak więc dzisiaj mam do pokazania kartkę ślubną zrobioną pod 
wpływem arkusza papieru, który kiedyś kupiłam w scrap.com.pl
zostało mi go dosłownie na 2 kartki. Dzisiaj jedna z koronką i
serwetką.
Dodałam kwiatki, wycinankę serduszkową i piękny 
ćwiek i różyczki ze scrap.com.pl.

Nie wiem czy widać, ale na kwiatkach i cytacie dałam trochę brokatu.


Kartkę zgłaszam na :

Ostatnio też trochę wyszywam. Jedną część
obrazka dzisiaj skończę i odkładam, bo muszę
wyszyć metryczkę dla dziewczynki.

4 komentarze:

  1. Fajna karteczka!!
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, taka delikatna, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń