niedziela, 12 lutego 2012

Lizakowo

Niedziela wieczór, na dworze mróz. 
A ja w domowym ciepełku, z kawką.

Zbliżają się walentynki. Żadnej nie robię, bo nie mam do kogo. 
Zrobiłam za to taki mały upominek, dla koleżanek Marysi. 
W środku są lizaki, ozdobione według kursu tego.

Użyłam tutaj taśmy dekoracyjnej kiedyś 
kupionej w Netto ( zgłaszam na wyzwanie#4 Stonogii) ,
miśki wycięte z dziecięcych papierów GaleriiREA,

 A różowe papiery z scrap.com.pl, Lemonade i scrappasja. 
Serduszka ( na wyzwanie "Z sercem" )wycięte z ILS-owych Love&Merry

Przypadkiem dojrzałam, że moje praca pasuje też na wyzwanie:
5# wyzwanie /Walentynkowy dzień w Scrap Market
Lemonade "Kochamy" z sercem

9 komentarzy:

  1. Słodkie śliczności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie pyszności! i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Bardzo pomysłowe rozwiązanie.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe słodyczki...dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż szkoda go odpakować:D
    Piękne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześłiczne i bardzo kuszące:)

    pozdrawiam: rysa DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na upominki dla bliskich, misie są przesłodkie:)
    pozdrawiam, Aśko_DT_digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń